A Lying Kind

Tors 25 mar 2004 22:06
Övrigt, 11 läsare totalt


Det var just vad teatern hette. Som jag var och såg alldeles nyss. Den var bra! Handlade om två poliser som skulle berätta för ett gammalt par att deras dotter dött men paret missuppfattade det hela och trodde att dom snackade om deras hund. Så det så, nu vet även du vad det handlade om!

Jag och Hanna ska göra en film om Linghemsskolan. Undrar just hur den kommer att arta sig. Jag menar, inte kan det väll göras en BRA film om Linghemsskolan? Hihi.

Franskaprov idag förresten. Gaaash. Illailla.

Pappa gjorde våfflor för arton portioner förut. Jag åt en halv. Mamma åt en. Josefina två. Ola en. Julia en. Pappa åt tolv och en halv.

”För mycket CK gör dig sprallig!”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0