4½ timme till avfärd!

Fre 26 sep 2003 11:34
Övrigt, 20 läsare totalt


Bara drygt 4 och en halv timme till avfärd nu.. Wehey! Det ska bli inninorden skoj!

Men först ska man ut och orientera.. Lasse tycker jag kan ta och lära mig ”vanlig” kompass, men jag tror jag kör med tummis.. För jag ´vet iallfall nästan hur man använder en sån där annan stor shit..

Örrni, Bobby & Jag ska snart fara! Så se upp! haha!! Ses!!

[11:28] ååååh! snart bär det av:D

Orienterade ju förut.. Gick fint, men dom andra verkade ha lite problem.. :P Först mötte jag carro som frågade om hon var rätt, jarå svarade jag och sprang fram till kontrollen och stämplade.. problemet var att hon kommit till 7:an istället för 6:an. Sen mötte jag hanna löpande åt fel håll, för hon hade missat 7:an och stämplat i 8:an istället. Olivia mötte jag vid 9:an, där hon sprang och klagade över att hon inte kunde kompassen.. Erik stod vid en kontroll vid ett kärr (som vi inte skulle ha) och funderade, jag vet inte vad han kom fram till. Robban sket i kompassen och löpte på..

Usch för alla kamouflerade taggtrådar som gömmer sig i Linghemsskogarna! Mitt smalben råkade ut för dom, samt Carros lår var också halvkvaddade..

Sen lånade jag hannas cykel för att cykla hem, och såklart att kedjan skulle hoppa då!! ååh, usch.. Förlåt hanna:(

Franskan gick som en dans, sen tryckte jag två mumsiga korvar i matsalen & nu sitter jag här.. Ses efter helgen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0