24 December. Julafton.

Ons 24 dec 2003 10:25
Övrigt, 14 läsare totalt


Det vore ju bra tråkigt om någon missat vad det är för dag idag. Av den händelsen att någon icke-vetande stackare läser min dagbok idag, kan jag med glädje tala om att det är ju Julafton idag för sjutton gubbar! :) God Jul på er alla!

Josefina kom in kvart över sju till mig och gastade att det var julkalendern och det sista avsnittet som man bara inte fick missa. Amanda blev klarvaken.

Julia kom in efter julkalendern och talade med stora bokstäver om för mig att det allra största paketet under granen (som för övrigt innehåller en tröja jag själv valt) var till mig och att hon var ledsen för att hon trodde att det skulle vara en stereo till henne.

Ola anlände till mitt rum efter sitt eget uppvaknande. ”Amanda! Det är Julafton idag! Höhöhö:)”

Ingen tycks ha glömt det i min familj i allafall! Josefina är så hispig att hon nästan glömt vad hon heter. ”Kan vi inte öppna julklapparna innan Kalle i år mamma?”

En helt vanlig jul hemma hos familjen Almén alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0