14:e februari. Valentine.

Lör 14 feb 2004 14:59
Övrigt, 16 läsare totalt


[13:05] Nu har Han åkt.. Det är så hemskt att stå kvar på stationen och se tåget rulla iväg..

Så inet är det mycket som har hunnits med idag.. Ska snart till Olivia, eller ska vara där klockan 4..Vi ska läsa böcker och ha oss:) Ska bli trevligt. Idag är det Alla Hjärtans Dag och allt! Blä.

Filip kommer till Linköping på måndag och ska spela fotboll mot Linhems SK! I Rydskolan eller nått har jag fått information om. Det är ju nästan så att man måste ta sig dit på nått vis!! Jag menar, det är ju inte ofta han befinner sig i Linköping!

[14:49] Det är väll det här lov går ut på, antar jag. Att tillbringa sina timmar antingen framför dumburken eller vid matbordet, smaskandes på en riskaka. Jag har nog blivit lite bortskämd med alla mina resor. Dom har bidragit till att jag känner mig alldeles rastlös när jag inte har något att göra. Men snart ska jag till Olivia, jag är faktiskt helt klar att gå, för jag har inte haft nått bättre för mig så då har jag fixat i ordning mig och packat bok-påsen:D Hihi.

En lustig sak är att jag skriver längre dagbok dom dagar jag inte har nått för mig. Antagligen för att det är dessa dagar jag hinner fundera över saker och ting, tänka till och skriva ner allt jag kommer fram till.

Efter ännu ett möte kan det bli svårt.

”I just don’t know what to do with myself.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0