1%.. Gäller det fortfarande?

Mån 29 mar 2004 20:11
Övrigt, 16 läsare totalt


Det där du sa.. Menade du verkligen det..? Ooh. Jag ångrar mig så..

Suck.. Jaja, det var en rolig dag idag.. Om man inte räknar med alla dessa lektioner som jag genomlidigt, förstås. Olivia och jag klättrade in och ut genom fönstret till Fysiksalen när klassen tog en ”bensträckare”. Stolar tranporterades in och ut också. Ja det var roligt det. När Hanna och jag hade vart och ätit mat, gick vi och fulade oss på skolgården på vägen till våra skåp. Någon i Olas klass hade sett mig och frågade honom om jag var drogad eller nått.. Wooops. Hehe.

På engelskan lektes det lekar, eftersom vi varken fick se ”Mona-Lisas leende” (Johan hade visst bränt den, men who fucking care?) eller ”Hitta Nemo” (Fjunet hade hyrt den). Men imorn ska vi se på Hitta Nemo iallafall blev det visst bestämt. Idag lekte vi iallafall lekar. Pictionary blev det, och Lag A vann!:) Yeeeah. Håller helt med Olivia, som skrev detta i sin dagbok:
Värt att minnas:
Fjunets imitation av nagelbitning.
Adams bild av ”dizzy” (yr). Såg ut som en död gubbe.
Antons ”sleep”. En loftsäng påstod han. Ingen som trodde honom.
Carros ”inventor”. En gubbe, några bubblor och konstiga flaskor. Alla gissade på pundare.
Antons flygplan. Jag säger bara ASGARV.

Såg på ”Utvandrarna” förut, för Olivia och jag ska redovisa om Vilhelm Moberg och Moa Martinsson på svenskan, och om man nu ska klä ut sig till herr Moberg är det ju en fördel om man vet vad det är han har skrivit om.

”Jag dricker glögg med balkongdörrn öppen i natt.. Jag är så trött på alla mail och koder”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0