-Agda-

Tors 13 nov 2003 17:28
Övrigt, 9 läsare totalt


Hahah olivia och jag idag asså.. Det går inte att göra annat än att skratta åt.. Jag ringde till hennes vän Gabbe från Kumla och förde ett långt och invecklat samtal:
- Hallå??
-HEEEJ det är Agda!
-Agda?
-Jo, Agda!
-Jasså AGDA! Vem är du?
-Din hemliga beundrare, fnizz
-Jahaaaaaa!!!!

Hahaha sen kunde jag inte hålla mig för skratt längre, men snackar vi skön grabb eller?? Hahaha! Sen så tog vi söta kort på varandra. INTE!

Hade diskussion med pappa förut via mail. Han satt i skolan och jag här hemma, för han skulle skriva ut mitt arbete..:)

Ååh idag blev det sån där tråkig, intärn dagbok igen.. Inte bra, inte bra.. Men nu håller jag på och kuckelurar över vad jag ska göra på nyår..!! Men, vi får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0