Vårruset vare ja.

Tis 18 maj 2004 16:06
Övrigt, 22 läsare totalt


Hejhej. Har vart ute på orientering i skolan idag, hade 14 minuter, rätt hett för Anton var tvåa och han hade 19. Men inte så konstigt, kanske. Kartan stämmer inte och jag tränar där rätt ofta. Jaja, hade sagt att jag skulle vänta på Hanna efter jag kommit i mål, så jag väntade. Olivia väntade också. På Elin. Vi väntade och väntade. Tillslut bestämde vi oss för att ge oss ut och leta efter dom, så vi tog en karta och gick till de två sista kontrollerna och skrek efter dom. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå tillbaka igen, och då hade dom visst redan kommit tillbaka och åkt till skolan för Lasse hade inte sagt till dom att vi väntade. Jävla damp-lasse! Grrr!

Jaja. Vann tipspromenaden idag, den som Micki, Fjunet, Johan, Lolo och Challis hade. Hett! Och snart är det Vår Ruset. Det ska bli skoj, men är ändå lite nervis. Tänk om Julia kommer före mig! Aaah! Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0