Trettiotre kartor!

Ons 12 maj 2004 21:00
Övrigt, 11 läsare totalt


Har jag suttit och ritat in den här eftermiddagen... Det var riktigt, riktigt jobbigt för att uttrycka det lättsamt. Och innan det var jag ute och promenerade i skogen med mamma för att kolla att alla kan sitta där.

Annars har det inte hänt så mycket idag, faktiskt. Jag har spenderat den mesta av min tid i datasalen idag. Dels på NO:n och dels på mentorn. På ingen av lektionerna jobbade jag speciellt flitigt, tvingas jag medge. Hade VG på Nationella i matte.. Rätt hyfsat ändå, trots allt. Nääärke i helgen, tristtrist. Jag vill ju springa i Mora, med alla andra! Dååh.

Nått pucko hade klottrat ner hela skolan imorse. Fatta vad det måste ha kostat att få bort all den svarta färgen! Bolljävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0