Stockholmsresan, jihuuu!

Fre 4 jun 2004 20:40
Övrigt, 19 läsare totalt


Jag kan ju säga som så, att stockholmsresan var så jävla underbart skojsig! Det hela började med en småtrist bussfärd upp, där vi tittade på Mr Bean (Erik och Lasse valde, och då kan det ju inte bli något annat:P). Vårt besök började i Drottningholm, där vi besökte stadsteatern, för att sedan åka båt in till själva stan. Knallade till medelhavsmuséet, så lagom roligt (eller inte) men efter DET så var det kanonskoj! Vandrade upp till centrum, mötte Joel och hans vän på Åhléns och gav oss iväg på jakt efter ett par snygga dojor. Sökte nog igenom varenda skoaffär, tror jag, men vi fann till slut vad vi sökte; - varsitt par svinsnygga dojor! Olivia köpte ett par rödrutiga och jag ett par vita med blåa palmer på. Samma modell. Fast Olivia fick 25% rabatt på dom, den jäkeln! Haha. Vi fotograferades på PUB också, Olivia och jag scannade in den bilden idag, när vi var hemma hos henne.

Jaja, fick vägbeskrivningen till Gröna Lund av Joel och började promenera. Stannade vid en bänk på vägen och bytte skor, ville ju ha på oss våra nya!:) Var ett tag rädda att Joel lurat iväg oss på villovägar, men vi hittade fram till grönan efter en tids promenerande. Där väntade Emil och Marc på oss, och vi slog oss ihop med dom. Den kvällen var bara för trevlig:) Som tur var slapp jag spökhuset, iallafall.




fotografiet vi tog på PUB :)


olivia, marc, emil och jag på grönan!


Idag har det också vart en riktigt trevlig dag! Sovmorgon till att börja med, mycket ovanligt men mycket välbehövd. Sedan var det franska, rundvandring i Linghem och svara på frågor, prisutdelning på måndag. Mat efter det, vi gick hem till Olivia, hon och jag, och lagade fruktsallad! Mycket god, må jag säga! Sista SO-lektionen, sista Svenskalektionen, och sedan sket vi i mattefesten och gick hem till Olivia igen. That’s it. Nu orkar jag inte skriva mer, tjoheydå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0