Servitris..

Sön 30 maj 2004 21:30
Övrigt, 18 läsare totalt


[11:47] Ska jag vara idag, för hela feta släkten (som egentligen inte är så fet) kommer på besök. Inte det roligaste, för vi gör alltid samma sak, sitter inne i vardagsrummet och dricker kaffe och pratar. Rätt fistrist. Ska försöka tigga till mig lite pengar av mormor, men jag vet inte om det kommer lyckas. Hon brukar inte fatta mina ”ge-mig-kosing”-vinkar, haha.

Inga pengar kvar på mobilen heller, ska tigga pengar av alla jag kan, haha. För inte klarar man sig pank på den! Och så gaggar Filip om att det inte blir nått läger! Vad är det för trams?! Vi ska visst ha ett, vi tart vecka 28, det är ju bara att dissa Tjoget! Javisst.

http://www.orienterare.nu

[21:28] Nu har jag fyllt på mobilen igen, för tredje gången på sex dagar. Det är inte klokt! Tjockis-Johan på Jourlivs;
-Fan va du ringer!
Mm. Men nu ringer jag ju inte. Fast ändå. Det är mycket pengar. Trehundra spänn, liksom. Men det äre värt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0