Poccahontas på Unön

Sön 6 jun 2004 15:14
Övrigt, 17 läsare totalt


Olivia, ditt dagboksinlägg var KUNG!:D Det var verkligen värt att vänta på, som sagt. Ska också försöka berätta lite om vår klassresa till Unön, som blev av till sist.

Jag anlände till den lilla ön klockan fyra. Då var redan Hanna, Jenny, Olivia, Malin, Jennifer, Carro och Elin (som ÄNTLIGEN kommit hem från London!) där. Challis anlände i världens vrålåk nån halvtimma senare, och sedan dök även en fet grabbskara upp; Adam, Anton, Fjunet, Johan och Erik och mitt i natten (typ) även Jimmy och Jesper. Det paddlades och det solades, vissa badade och VISSA (host ERIK host) lekte Poccahontas och stod upp i kanoten. Kan ju bara sluta på ett sätt; Erik plurrar i. Och det bästa av allt; JENNY FICK MED ALLT PÅ FILM! Hahaha!

Elin, jag och Olivia har tagit HUR många kort som helst på allt och alla, vi ska lägga in dom imorn. Hela kvällen ägnades åt massage och lustiga diskussioner om barn och finnar på ryggen och mitt i natten började vi prata om att vi ska ge Lasse en Poccahontas-film på avslutningen. Elin slängde ur sig kvällens alla roligaste kommentarer;
-Olivia, har du flytväst på dig? när Olivia kommer för att krypa ner i sovsäcken
-Jag tänkte på barnen.. med bedrövad min när Karin och hennes man just åkt iväg från platsen.
-Amanda vad slemmiga händer du har! Jesper: Det är mina...
Hahaha:)

Något som absolut inte får glömmas är min påsklämma som jag bet på hela lägret igenom. Den sov i Elins sovsäck.

Jag vann igår förresten, trots min omotivation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0