Over 'for it started.

Mån 28 jun 2004 20:38
Övrigt, 25 läsare totalt


[09:48]..Japp.. men det ordnar sig, jag vet att det kommer ordna sig. Så grisen väntar utanför med att gå in, det är grodan som får ta och komma tillbaka.

Idag ska vi in till stan tror jag, till bibblan också och låna massa böcker. Hottish! Nej men det är snålskjuts in till stan också ju, så nu kan jag kanske handla något fint, för jag har pengar kvar efter Idre och Jukola. Hoppas pappa inte kommer ihåg att han bad mig lämna tillbaka allt som blev över, höhö.

[20:36] Fy fan vad gött allt känns nu! Massa nyinköpta prycklar.. Ja, allt jag ville ha faktiskt! Kostigt att jag hade pengar till det. Men jäkligt gött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0