Olas konfirmation

Lör 26 jun 2004 18:20
Övrigt, 26 läsare totalt


[08:44] Nu ska jag snart på konfirmation med Lillebror. Det ska bli så skoj att han kommer hem igen! Mr Cool är en jäkligt skön låt. ”Tjejer-säger-han-är-player”

Många som har småsyskon som konfirmeras, kom jag underfund med. Fred lär ju vara där, och likaså Oscar Arman och Erik. Så då är det ju inte helt jättetråkigt!:)

[18:14] Datorn är botad! Farbror Stefan fixade det mot att han fick min Daimtårtebit. Jag gick med på det, för datorn är viktigare än att jag blir tjock. Haha! Ola är hemkommen nu iallafall! Han spelade Leif på deras redovisning, den vara bra.. Såg Tostebergs mamma för första gången i mitt liv också, det var lite coolt. Hon liknade minitostis. Haha men nu ska jag partaja på orienterare.nu, vi hörs och syns mina vänner! Avslutningskatalogen har ju kommit också, hett hett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0