Nu far jag!

Tors 12 aug 2004 16:33
Övrigt, 15 läsare totalt


Tjena tjena. Nu har jag varit iväg till Bobbsan Boberg, vi for och badade i Sturefors. Mycket fint och trevligt plejz:p Bakade en kaka när vi kom hem till henne, bjöd in lite fler bruds (Fred & Malin) och slog oss ner framför teven och checkade Beck. Hu, den var läskig. Sedan for Fredd hem och vi andra tre hade en liten trevlig pratstund ända tills Malin också var tvungen att åka hemåt. Stina och jag såg på ännu en Beck innan vi somnade. Idag har jag badat i Hjulsbro istället, oh hujedamej vad strömt det var där!

Men nu måste jag gå och duscha, ska med tåget snart! Garphyttan, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0