Närkedubbeln

Sön 16 maj 2004 18:13
Övrigt, 13 läsare totalt


Javisstvettu, nu är jag hemkommen från det också. Igår gick det finfint, kammade hem segern med en dryg minuts marginal. Vann chokladpudding, nyponsoppa, vaniljsås och våfflor. Haha, smarrigt pris. Idag gick det också fint, hade värsta flytet i orientering (jippie!) och slutade som tvåa. Vann ett presentkort som bara kunde handlas upp där, typ. Men Tina, som vann, skulle handla skor så hon köpte mitt presentkort så jag fick pengar istället! Bra, va?

Nu är jag jättetrött. Seg i skallen. Borde plugga franska, men jag ooorkar ju inte..

Haha, nu har jag läst igenom och rättat Spankies arbete om Virtuella Partiklar. Jag förstod inte ett piss, men det lät klokt, så han får MVG på det av mig!

OH VET NI!?? Han, den snyggaste utav dom tre som spelade fotboll med Ola och mig förra helgen, är ORIENTERARE! Fyfan vad världen är liten!! Springer för OK Roxen, gör han, och är sååå snygg! Aaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, david carlsson.

2008-10-01 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0