Kladdkluddikluddkladd

Tis 25 maj 2004 21:31
Övrigt, 22 läsare totalt


[16:38] Tjodeladihoo! Idag har det mååålats hela dagen! Klidd kludd kladd med penslar och slaskiga färger! 9C har tillbringat hela dagen i bildsalen framför feta stafflier, med penslarna i högsta hugg. Vi skulle nämligen måla en stor bild till SO-projektet. Den är inte på långa vägar klar, vår 80-talstavla, men snart så. Vi ska bara måla blod, Tjernobyl, döda svampar, Herreys och lite annat smått och gott så är den så gott som klar sen. Imorn är det dags för skol-dm! Men nu ska jag övergå till orienterare, och förresten så var jag och Challis och åt pizza istället för potatisbullar idag, gottgottigottgott!:D

Det värsta med mig är att jag jämt blir och är så jävla svartsjuk. FAN!

[20:24] Träningen gick så jääkla bra idag alltså, jag älskar Åtvidabergsterrängen! 51 minuter på 6,2 km och jag slog Fred med fyra! Och OSCAR med en! Jippiee! Go lillasyster väntar med vatten och kakor vid målgång också, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0