Jag är så kär!:D

Sön 15 aug 2004 21:32
Övrigt, 27 läsare totalt


Hej hej hemskt mycket hej. Nu har Amanda varit hos sin Filip i Garphyttan. Det var så mysigt!:) Jag vill tillbaka dit nu!

Första kvällen tittade vi på Sjön tillsammans med Olof. Det roliga var att jag och Olof redan sett den så vi satt och berättade allt i förväg för Filip, hihi, men när filmen närmade sig slutet hade ingen av oss sett längre. Båda hade slutat se på grund av feghet!:P Andra dagen förflöt utan att vi gjorde så mycket, åt fläskpannkaka till frulle!:P Sedan kom Björn på kvällen så vi tittade på Halloween II och H20. Uuusch, akta så att inte Michael Myers kommer och tar dig..:P
Dag tre var vi med Familjen Larsson och badade, och på kvällen kom dom på middag. Såg på Jönssonligan med Olof och Fredde, och sedan gick vi på kvällspromenad!:) Och idag var vi och tränade och badade med familjen Persson!
Så vi har haft saker för oss mest hela tiden.. Det var jättetrevligt!

Åh.. Nu ses vi inte på tre veckor, tror jag.. Och jag som tyckte att EN vecka kändes som en evighet.. Men man ska se det från den ljusa sidan; Tänk vad GLAD jag kommer bli när vi träffas nästa gång!:D Filip, jag älskar dig!!

Och så har mamma bokat resa till Kreta nu! På torsdag bär det av!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0