Gneeesta

Ons 4 aug 2004 22:50
Övrigt, 14 läsare totalt


Åååååh vad jag är käär!:D Filip, du är bara bäst! Har haft besök av Filip sen u10. Underbart! Känns så tomt nu, bara.. Men snart ska jag på besök till honom! Nästa fredag.. :)

Distriktsmatchen har ju gått av stapeln nu också. Sista året man fick vara med på det ju! Oj nu ringde Thomas från Gyllene Tider. Så har man nästan varit på den konserten också!;) Haha, jaja, iallafall, tillbaka till DM. Alla DM-år minns man staarkt. 2001 i Nora, då Amanda för första gången i sitt liv träffade världens underbaraste pojke, Filip Dahlgren:) Träffade också Linus Lauri och Johan Aronsson, vi tillbringade natten i en korridor lyssnandes på Jossas och Linus smackande, ända tills en rasande Linnea Kjell upplyste oss om kommande dags kavle. 2002, i Motala. Disco och Amanda vågar inte bjuda upp Filip. En natt mest bestående av smsande med Hagabypojken (”Kan du inte lägga dig här??” ”Nej, kan inte du komma hit?” ”Nej, flytta hit du..” ”Nää, kom du, snälla..?”) 2003, Degerfors. Någon frågar ”Vart är Fille?” Amanda direkt: ”Där (och pekar). Han spelar fotboll” Koll på honom heela tiden;) Smsande på kvällen om att flytta om och så, men inget hände då heller. 2004, Gnesta. Hett! :D

Jag VANN faktiskt igår!
Vann över Karin med tre minuter!:D Är så glad! Kavlen idag gick kanske lite sämre, gick ut bland de första efter ett kanonlopp av Johan Fröberg men tappade till sjunde plats.. Men men. Shit happens. Haha, det kan man säga om kvällens lopp också. Grrr!

”Lite annorlunda är inget fel att va’. Om man är av en annan sort. Varför ska man kastas bort?”

Oooooj, nu är jag trött. Imorn ska jag på stan men mor min. Trevligt! Och nästa vecka ska jag till min pojke! MIN!:D

Hahaaa, nu ringer Thomes igen. Sommartider hej hej, sommartider! Läppar mot läppar, två hjärtan i brand..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0