Första lovdagen!

Fre 11 jun 2004 14:24
Övrigt, 23 läsare totalt


Lovets första dag. Vad ska man säga? Sov länge i morse, det var skönt och behagligt. Var uppe till två igårkväll, så länge har jag inte varit uppe sen Jerusalems föstörelse. Olivia kom över med min väska imorse, snackade lite med henne. Sedan åkte vi iväg till farmor, för hon fyller imorn. Åt tårta (som jag för övrigt är väldigt trött på efter gårdagens tårtfrosseri:P) och visdae betyg. Det var trevligt, träffar ju inte gamlingarna så ofta. Sitter på Himnaskolan och skriver nu, följde med mor och far hit för dom skulle mixtra lite med sina klassrum. Kanske ska kila nu. Far kom just förbi med tjurig uppsyn. Ska bara berätta lite om gårkvällen först;
Åkte in med Vidar och Erik Molin och dom. Dom skulle till McDonalds, B skulle visst mötas där. Vi hänkade och stötte på Carro, Hanna, Micki, Challis och Jenny där. Gick till Trädgårn, Stina kom dit, vandrade runt med henne. Lämnade dock drycken hos Olivia, :/, men klarade mig ändå. Fjunet var packad! Haha, det var det roligaste jag sett på år och dar:) Trodde inte han var sådan, men det var han, höhö. Men nu ska jag lämna denna datamaskin, för vi ska heemåt. PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0