Cykeltur till Hamra

Ons 28 jul 2004 18:52
Övrigt, 11 läsare totalt




Jajemensan, jag sov hos Olivia i natt. Det var trevligt, vi såg på Smala Sussie igårkväll. Olivias kära mor, Ulrika, hade fräckheten att mitt i filmen komma och knacka på fönstret från utsidan och kolla på oss med läskig blick. Huj, vad jag skrek! Jaja, Smala Sussie var bra iallafall. ”I had a little frog once. A little green frog, very cute.” Håhåjaja. Idag var det vaarmt, så Olivia och jag beslöt oss för att hoppa upp på cykeln och fara ut till Hamra, cirka en mil utanför Linghem. Vi cyklade förbi massa ladugårdar, bland andra Täljestads Ägg där vår forne klasskamrat Erik Wilhelmsson har sin tillit! Det tog sin lilla tid att komma fram iallafall, runt 50 minuter, och när vi väl kom fram så gick den där förbaskade solen i moln! Grrr. Iallafall, vi gav oss ut i det lagom kalla vattnet. Ramlade ut, kanske jag ska säga. Träffade Anton och Simon där, dom tyckte säkert vi såg roliga ut. Försökte mig på att flyta, utan lyckat resultat. Gick upp och försökte soltorka utan sol, haha, och knäppte lite bilder med digitalkameran. Åt vår medhavda mat och väntade förgäves på att solen skulle dyka upp igen. När vi precis ska ge oss iväg så kommer den äntligen fram, vi tittar på varandra och båda säger; -Vi stannar liiite till, va?
Så lite sol fick vi allafall:) Sen cyklade vi den långa vägen hem igen så nu har jag träningsvärk i rumpan som bara den! Men kul var det!:)









Åhåå. Imorn är det torsdag, då ska jag packa. Och SEN är det fredag och då träffar jag honom som jag tycker allra bäst om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0