compeed

Tis 27 jul 2004 21:25
Övrigt, 18 läsare totalt


[11:32] ”Compeed måste du ta på efter duschen!” Grr och morr. Jag tycker väldigt illa om skoskav, faktiskt. Nu har jag en äcklig blåsa på hälen typ full med nån vätska. Haha, äckligt va?;P Ont som tusan gör det iallafall. Och fan vad dum jag var som tränade igår! Dooh. För nu fick jag tillbaka mitt halsont. Och min snoriga näsa, som för ett ögonblick glömt bort att vara snorig, kom på att den skulle vara sjuk. Så nu kan jag inte träna idag, grr, för pappa och familjen Whålander skulle till Löfstad idag ju. Men det får bli en annan gång för mig. Jag ska nog leka med Olivia idag tror jag, det ska bli trevligt! Har saknat henne alldeles jättemycket, man träffar ju ingen här hemma på hela sommarlovet nästan! Hon ska börja på Katedral. Cathedral. Natur - Musikprofil. Jag ska gå Sam-sam på Folkunga. HAHA, vilket skämt. Eksjöeksjöeksjö.. ;(

Brinn pengar brinn, jag lovar du betyder någonting! Förresten är jag så jäääkla kääär!

A kick that hurted mentally säger: Hubba!
Hmm.. Vem är det? Ska ta en kik. [email protected]. Haha! Spaaankiiieee!:D Han vann H18 på o-ringen. Ååh, alla som vann sina klasser på O-ringen har fått O-ringenmärket över sin pres på orienterare! Kungligt? JA! Ojojoj vad jag yrar nu. Det blir så fult i dagboken när man håller på så här, haha, jag vill alltid ha det snyggt:P Men nu spelar det ingen roll, jag har ändå inget för mig. Haha, Filip ringde mig när han vart ute och tränat igår. Halv ett! Han gav sig ut vid halv tolv och tränade natt, haha, jäkla seriösa snubbe!:P Näävars, han är den bästelibästa. Haha, Spankie undrade om jag vill följa med honom och cykla till hans sommarstuga. Åååh, han har myror i brallan. Har du myror i brallan, sluta var en sur en, och följ med ut i naturen! Nej nu ska jag nog sluta tror jag. Pussåhaj.

[16:31] uppdatering av dageboken.
hallelojsan.,löjkapögf

mormors glasögong är borttappade. typ hemma.

eller inte.

kanske en kaka eller två?

OM DU VILL.
torv? tåvv? kanske...

flummig? kan inte förstå det. så mycket tankar om dig och på dig och sånt... i dig! typ. eller nåt sånt.
MOHAHAHAHAHA
gröt är gott
om den är blå
eller nåt


vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanten har tappat sin svaaaaaaaaaaaaaaaanteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeee
i ett hål
eller nåt

filar på min potatistå som jag fick i förra veckan. och mitt cykelspänne

alla älskar GHURKA
mazurka


(eller nåt)

vad gör du om tio år? jag ska sköta bananplantagerna på östra villa i spanien. kanske. eller så står jag och vattnar blommor på österlen. eller nåt.

har du en BJÖRN *phu*
smultronstället finns alltid UNDER locket. kolla där.
i köket.


små bävrar blir alltid fina i rock och kavaj.
utan skator kan de bli fina bosättare eller bostäder. välj skälv.
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahiiiii iiiiiiiii

:P ;) zzmaiiliz

typ AZG*

eller nåt

[21:19] Haha, Olivia har haft roligt i min dagbok ser jag:P Vi har cyklat idag. Och pratat. Ja herregud vad vi har pratat. Man har så mycket att prata om när man inte träffas så ofta! Lustigt, egentligen. Att inte Olivia och jag ses oftare än vi gör. Vi bor ju nära varandra. Jag har träffat Anna mer i sommar än vad jag träffat Olivia. Anna bor i Kil. Olivia bor inte mer än 500 meter ifrån mig. Skumt! Iochförsig så har Anna och jag vart på i stort sett samma tävlingar i sommar, och Olivia är på tonårsläger och Hampe och ja jag vet inte vad. Nu ska vi se på Smala Sussie, en film på Värmländska. Varmlandska. Anna Ordqvist:) Men innan jag slutar, ska jag säga:

FILIP! Jag är så kääär i dig!:D

Sådär. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0