Ceasar's Palace

Mån 5 jul 2004 21:51
Övrigt, 24 läsare totalt


[11:01] Jää Mään, dom är riktigt bra dom. Hämtade hem ett helt sortiment från Kalle igår, haha, så nu kan jag lyssna tills öronen trillar av! Idag ska jag packa, packa och åter packa. Packa är bland det tråkigaste som finns, men när man ska packa inför ett VIP-usmläger så känns det som om det ger jag blanka faan i. Att det är tråkigt, alltså. För lägret ska bli sååå skojsigt! Köpa sprutgrädde ska jag göra också.. För jag och Sara ska ha chokladpuddingskalas, och då behövs det sprutgrädde! För orka stå och vispa grädde, haha. Nejmennu ska jag packa, mors!

[21:50] Nu har jag packat färdigt! Och imorn bär det av. Det är inte klokt vad kul det ska bli! Anna och Lina, ses imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0