Adios Amigos.

Sön 11 jul 2004 15:27
Övrigt, 17 läsare totalt


[10:35] Hejsan alla! Igår hade jag nog den tråkigaste dagen sedan Jerusalems Förstörelse. Det var inte klokt vad jag gjorde ingenting igår. Jag läste lite serietidningar om Marsupilami, Hubbi hubbi, men inget annat. Jag borstade tänderna X antal gånger, haha, för det är sånt man gör när man tråkar. ”I just wanna keep on loving you” sjunger dom i låten jag lyssnar på nu. Reo Speedwagon - Keep on loving you. Så sant som det är sagt. Fick denna låt av Jens igår. Shyyyrre!
Något mer intressant att skriva? Ja, jag kan ju snacka om vädret. KLAGA på vädret. Jävla regn! Orka träna när det regnar. Det finns INGEN som helst motivation till det. Vi får se hur det går, Lina ska ju köra långpass, haha, jag kan ju egentligen inte vara sämre. Men jag viiiiill inte! Och snart är det 5-dagars. Jippie. Det lär ju regna. Faaan, jag pallar inte med ett regnigt 5-dagars. Blä för regn på sommaren! Sommaren är kort, det mesta regnar bort, men nu är den här, så ta för dig, solen skiner tamejfan INTE idag. Ojojoj vad jag svär idag, inte bra, inte bra. Måste lägga band på mig, eller vad man säger. Haha, kanske borde sluta yra också.. Fast jag har inget bättre för mig!:S Ska färga håret på mamma sen, tjoho, eller inte. Kul att hon ska färga samma färg som jag har. Blää. Ähtusan, nu ska jag göra något vettigare av mitt liv. Gå in på orienterare.nu istället för lunarstorm!:P Haha. Adios Amigos.



[15:26] Det blev träning iallafall, tillsammans med Ola. Och så är jag uttagen till både GM och DM! Jihuuu!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0