yeaah! (mina tankar är vapen som slåss)

Mån 1 nov 2004 19:17
Övrigt, 21 läsare totalt





Filip är så häääääääääääääääääääääääääääääääääär kär i sin amanda!:D
Filip älskar amanda!:)



Ooh! Look där uppe!

Nån har brutit sig in i min dagbok! Aaaah!

Meen, då fick jag reda på det!:) Jag är nämligen kär i den där pojken, Filip, jag också. Vi är liksom kära i varandra, och det är det som är så bra tycker jag:)

”Mina tankar är vapen som slåss” skulle egentligen vara rubriken idag. Men nu blev det ju inte så. Eller vänta nu, jag kan kanske skriva det inom parentestecken, eeefter det som Fejlipp skrivit? Jomenvisst, så får det bli. Sisådärja. Mina tankar är vapen som slåss, mina tankar är vapen för oss. Thåååström! Pappa och jag sjöng den när vi var ute och sprang idag. Mamma var med också. Vi körde ”Ärtrundan” eller vad de kallade den, riktigt trevligt. Vi var ju nästan som ett litet gäng, ju.

Sen kom Elin. Elin Zaulich, som jag inte träffat since skolavslutningen. Guu, så glad jag blev, även om hon bara var här i tjugo futtiga minuter. Men tänk så mycket man kan få sagt på den lillalilla tiden! Jag vet nog nästan aaallt som är viktigt att veta om Folkuniversitetet i Norrköping nu.

----> Only YOU can reach my heart


Det var något roligt som någon sa idag, på någon lektion, tror jag. Jag har för mig att det kan ha vart Alex som sa det där roliga. Han brukar säga såna saker. Ni kan ju få reda på det senare, om det nu var så roligt att det är värt att skriva upp vid ett senare tillfälle.



Filip är helt ny nu ju! Han har köpt nya braller, ny tröja, nya kalsånger, nya skor och han har ny frisyr! Inte kloookt!

Träffade Erik på tåget imorse, också. Han sa att han träffat Olivia på morgonen och att hon skulle åka in och be. HAHA, Erik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0