we can leave this town...

.. and run FOREVER

Tis 2 nov 2004 10:29
Övrigt, 20 läsare totalt


Jag vill också ha lov nu ju! Haha.. Fast jag har ju visserligen haft mitt, men ett till skulle inte sitta fel! Idag har jag tagit mig en sovmorgon. Haha, som om jag inte haft några på lovet! Nej men asså, ooorka gå på idrotten när vi har en helt keff vikarie, och draman är så tråkig så jag får gåshud bara av att tänka på den. Nej, jag stannade hemma idag istället. Har pluggat till torsdagens samhällskunskapsprov, som jag numera kan rätt bra, tror jag. Politik är inte min starkaste sida!

De flesta skivorna jag lånade hem är kanoon! Speciellt Wannadies, men det visste jag typ innan att de skulle va. Randy är också helt okej, och likaså Popsicle. Alla dessa rekommenderar jag!;)

Drar till Bobbi innan träningen.




I helgen ska vi till huvudstaden och feeeesta!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0