VM, brustabletter och kylskåp

Mån 20 sep 2004 17:58
Övrigt, 20 läsare totalt


Hej Svej allahopa! Började dagen med att ha naturkunskap och läsa om ozonskiktet och freoner. Under den här lektionen kläckte Victor dagens kommentar; Aaah, det brinner, rädda alla barn, kvinnor och kylskåp!
Han är görsköj, den där pöjken. Efter Ragnas lektion hade vi matematik, och även där inträffade ett par roliga saker. Bland annat vår mattelärarinnas uttalade angående snusprillorna på väggarna; De kletar dom väl där för att de ska använda snuset igen senare, men man kan väl lägga snusen i lite papper istället för att kleta den på väggen medans man har lektion?
Dufus. Haha.

Dagens strumpor: Victors rosa tåstrumpor med kossor på. Varför i hela friden hade han dom?:P

Vår svenskalärares ursäkt för att hon kom åtta minuter försent till lektionen: Men hissen var seg!

Haha, håhåjaja. Det har varit en skrattvänlig dag. På samma sätt som VM-kavlen var publikvänlig. Jag förstår inte att SVT inte sände från VM på bättre sändningstider! Fast man ska väl vara glad att de sände överhuvudtaget, antar jag. Huu, så spännande det var igår, sistasträckan i damkavlen. GULD till Sverige! Heja SVÄRJE!:]
Pizzeria Bobby i lördags kväll = mumsig pizza PLUS klockrent namn. Dom verkade gilla hästar där, iallafall. När Bjowi tyckte att vi hade för roligt sa han till oss på skarpen; ”Nej, nu har ni på TOK för kul! Låt oss byta samtalsämne och prata om något tråkigare. Vad sägs om brustabletter?” Han är SKÖN, den mannen. Hela resan var visserligen helskoj, det är så mysigt att bara åka några i en minibuss sådär! Parkerade på VIP-parkeringen på söndagen, bredvid Carro och Jenny! Liite hett, lämnade ett brev till dom innan vi åkte också. ”Från Malin, Amanda och Fred i VIP-bussen bredvid”. Tjohej! Jag kom in gratis på VM genom att uppge att jag var under femton :$. Ooopsie.

Ojoj, jag kanske borde berättat om VM i lite mer kronologisk ordning, men nu blev det som det blev; jag skrev det i den ordning det ploppade upp i hövvet.
Anna, du är en kanonvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0