Vill inte åka hem:(

Tis 26 okt 2004 22:25
Övrigt, 19 läsare totalt


[10:11] Ännu en morgon i Eksjö. Har just vart och duuuuschat.. ;)
Filip har lektion i två timmar och lite till. Herregud, jag har inte ens ätit frukost än. Blir väl till att följa med Malin och Lisa till skolans matsal. Idag ska vi åka hem!:( Tråkigt, jag vill vara med Filip jääääämt ju!

[13:32] Sheeet vad seg jag är. Jättetrött, även fast jag inte gjort nått speciellt. Det är skönt att sitta här på rummet, lyssna på Kent och tänka. Lov är gött. Eksjöbesöket har varit mycket trevligare än vad jag vågat hoppas. Tidigare har jag alltid känt mig så ivägen när jag har vart här, så ”dålig” på nått sätt (typ att alla som går förbi tänker ”Du var för dålig, du kom inte in. Så va faan gör du här!?”). Men den här gången har jag känt mig mer välkommen, allt har varit jättetrevligt.

Ikväll när jag kommer hem har Ola, Julia & Josefina åkt till mormor. Mamma och pappa är i Stockholm, jag vet inte om de kommer ikväll eller imorrn. Men lugnt kommer det att vara hemma, iallafall. Sköönt. Jag är så trött, så seg. Jag vill bara ta det lugnt, eller festa. Festa, det vore nått det! Snart är det Säcka, ska bli jävligt skoj.. Det är tokmånga som ska dit, ju!

kärlekspromenad
man kramar varandra, kysser
man känner värmen och pratar
pratar på ett fint sätt
sätter sig på en klippa bredvid vattnet
lycklig & glad
det är kärlek


[22:03] Hemma igen. Kom hem till ett tyst, mörkt hus. Att vara ensam hemma är bland det läskigaste som finns! Var tvungen att ringa Filip och prata tills mamma och pappa kom hem. Pappa hade köpt Sugarplum Fairys CD till mig och av mamma fick jag en ny parfym. Tack!:)

Jag hittade en flaskpost idag.

”Jag sprang för att stå still..”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0