twentyformanna

Sön 10 okt 2004 20:53
Övrigt, 16 läsare totalt


Ååh, vad jag är kär! Vi har det så bra ihop, allt är så.. underbart. Det är verkligen du och jag, Filip. ”Sittandes vid en fyr, hand i hand. Ända tills länge.” ;)

Allt känns bättre nu. Det var helt jävla förjävligt ett tag. Men just nu känns det bättre, oja. Hoppas det känns såhär imorrn kväll också. Isånafall är det nog ihållande.

Nu är helgen över! Jag har varit i Stockholm. Jag har sprungit 25-manna. Jag har haft roligt. Men jag är trött på att tävla. Snart är det uppehåll. Det kommer jag att vara glad över i ungefär två veckor. Sen kommer jag vilja tävla igen. Så jag ska egentligen inte säga något.
Jag sprang fjärdesträckan. Det gick sådär, var ju en aplätt bana och jag lyckades bomma. Tog fel stig. Så det var lite klantigt. Laget blev trettitrea till sist, i vilket fall. På kvällen började alla ”stora” (18+) att fixa i årdning sig inför den kommande 25-mannafesten. Jag ville också festa. Stina, Malin, Lisa, Fredd och Elin kommer ju in nästa år. Det gör inte jag. Men har jag tur kommer jag in året efter det! Iallafall så lyckades vi övertala Bjowi att gå. Han ville först inte, han påstod att han var "för gammal". Trams! Sedan fixade vi hans hår, fast det blev bättre när han gjorde det själv. Innan han gick fick han lova Stina att hela kvällen skulle ägnas åt flickspring. Hörde att det hade vart massa icke-orienterare på festen! Inte konstigt att Katarina och Fredrik blev rädda.

Sen var det korttävling idag. Den tog nästan kål på mig. Jävla tankar, om dom bara kunde försvinna. Men sånt förstår sig ingen annan på. Inte jag själv heller. Så det är nog bäst att jag försöker undvika dom.

Ojojoj, vad roligt det var när vi skrämde Davvsan med hörluren till Stinas mp3. Han sov. Stina höll den vid hans öra och drog på högsta volym med O-zonelåten. Vilken MIN! Ohh vad roligt det var! Sen vågade inte Davvsan sova igen..

Jihu för att vara lokare! Det är så fantastiskt kul. Hur många vänner som helst, alla tycker om en för den man är. Vi har så roligt! Tack, tack, att jag får vara en av er. En av oss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0