Tröööööööött!

Tis 31 aug 2004 21:34
Övrigt, 13 läsare totalt


Jaa, jag är hur trött som helst! Ska snart sova, ska bara skriva lite här först. Ont i huvudet har jag också, men jag har tagit panodil så det ska nog bli bättre snart. Idag var det nog världens slitsammaste dag.. Började med att vi hade idrott i Ryd, så fick ta bussen dit. Kom försent för att Stinas buss var försenad, så fick byta om jättefort. Sedan skulle vi springa 2,5:an. Idrottsläraren (har tyvärr glömt hans namn) började med att fråga alla om i ”hur gott trim” dom var i, - lata, sådär eller vältränade (typ). Jag hann inte ens öppna munnen innan han hyschade åt mig och sa ”Du behöver inte säga nått, jag ser att du är vältränad”. Haha, jag blev helt paff. Men sen var jag iallafall klassbäst på 10:05, Alex hade 10:21 så jag slooog honom! Han ringde förresten förut, han skulle visst till Linghem och hämta sin moppe, men tyvärr kunde jag inte möta honom för jag skulle på träning. Jaja, andra lektionen var drama. Det var svinskoj! Vi skulle ”knäcka töntgränsen”, alltså, göra sånt som man skäms över för att vi skulle lära oss att bjuda på oss själva. Typ stå och föra en konversation på serbokratiska och vara helt tokseriös. Det var så kuuul!
Sedan hade vi två SO-lektioner, jättejobbiga, och sedan slutade vi fyra. Hann precis med bussen men då var tåget försenat med en halvtimme så fick stå på perrongen och vänta. Fick stressa järnet hemma sen, slänga i mig maten och packa ryggsäcken eftersom vi skulle ner till Rimforsa och träna.. Och nu är jag hur trött som hellst.

Mötte Hugo i korridoren idag! Först kollade han bara på mig, sedan såg han att det var jag och gav mig världens kram! :)

Åååaaj mitt hövve! Saknar dig Fiiiilip! Du betyder mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0