Träffas i en timme iallafall.

Fre 26 nov 2004 22:38
Övrigt, 20 läsare totalt


[13:30] Hihi, 16.21 ska jag åka tåget. Till mjööölby. Där ska jag träffa Filipen i en timme!:) Iih, det blir inte heelt Filiplös helg iallafall. Som tur är! Bjuuubb.

Stefan i min klass är från Mexico. Han kom hit när han var tolv. Och han kan svenska flyytande! Fast han förstår inte ”angående”. Ha:)
Ida: Vad gör ni i Mexico då? Rider på kor, va?
Eva: Ja, och här i Sverige rider vi på dalahästar och blonderar håret.
Tihi:) Så nu har jag lovat att om två år kan jag prata spanska totalt flytande, för då kan jag prata med Stefan på spanska så att han inte känner sig helt utanför. Vi frågade vilket språk han tänker på, och han tänker blandat! Fast numera mest på svenska. Det är cooolt det däringa!

Nu börjar naturkunskapen om två minuter. Måste skriva om vattenkraft, ska ju förtusan redovisa på måndag! Inte så jätteskoj, dock.

Förut på spanskan skulle vi berätta om våra släktträd. Halva Karls släkt heter tydligen Stockholm!:S Bara Stockholm.

Men jag träffar förhoppningsvid Filip klockan fem!:D Jeeey!

[22:35] Jag träffade honom i en timme i allfall, en underbar timme!:) Wiiie!:) Sen åkte jag hem tillsammans med Anton Oestlin som kom från Hallsberg och skulle hem över helgen.. Hörde massa skvaller från elevhemmet där, hihi.

Efter hemkomsten har jag inte gjort ett jota. Ska till att skicka ett sms till Plupp från halebop, om det nu fungerar. Sov gottis ladies and hengslemen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0