Till Idre med FILIP!:D

Tors 25 nov 2004 19:24
Övrigt, 24 läsare totalt


[13:05] Julia fick ett brev igår, från OLW, där det stod att hon vunnit en resa till Idre Fjäll 16-19 december för hela familjen! Så jäääkla välkommet erbjudande, tjohej, I can’t wait, I can’t waaaait! Skidor, skidor, skidor!:) Och inte nog med det, FILIP ska med också! Ååh, det kommer bli underbart! Jag lääängtar!:D

Ola har fått jobb också, över julen på Briobutiken. Vilken röta han har! När jag jobbade där fick jag banne mig inget jobb.. Kanske inte jobbade lika flitigt som han, men ändå!:P

Ååh vi har två lektioner kvar. Orkar jag? Nää. Men det får väl gå ändå, det är ju trots allt fredag imorrn. Det läskiga är att det inte känns som att det är det, för på en ”riktig” fredag ska man antingen åka till Filip eller så kommer han på besök. Annars är det ingen mening med den dagen.

Mina kläder är tillverkade i:
Skottland - tjocktröjan
Portugal - t-shirten
Rumänien - byxorna
Kina - skorna

Så att ni vet alltså. Vi gjorde en undersökning förut. WoOow Wonderchild.

[18:55] Jag vill bort, bort BORT! Snälla, varför, varför JAG kvar hemma!? Oooorkar inte, hjälp, snäälla..

Nått sär ringde på matrasten. Ingen aning om vad han hette, ringde från dolt nummer. Han skulle ringa ikväll igen!:S Hjälp..

Hoppade spanskan idag. B-språk känns så totalt jävla onödigt. Jag tänker aldrig åka till Spanien, och om jag mot all förmodan gör det så tänker jag inte prata ett ord spanska. Jag är som en fågel, jag flyger alltid iväääg.

Sten, sax, påse! Julia bakade chokladmuffins som överraskning åt mig förut. Så gullig:)

(sen klagar alla på att jag är sur, men jag är sur, och då är det inte så mycket att göra något åt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0