there's a light that never goes out

Tors 21 okt 2004 21:06
Övrigt, 20 läsare totalt


- Jorå, saat’ee säger:
”There’s a light that never goes out gör så att man får en total jävla musikalisk orgasm”

Hahaha! Jorik, Jorik, Jorik. SÅ kul grabb!

Oopsie, jag har lite läxor tills imorrn, men dom orkar jag inte göra. Jag är kär, kär, KÄR i min Filip! Förresten har Stina opererats nu.. Borde slå henne en pling, men tänk om hon har ont och måste sova och så? Jag ringer dig imorrn, Bobbsan. Jag var hos tandläkaren idag. Attsans, jag hade ett hål.

- Jorå, saat’ee säger:
nämen seriöst, du måste skaaaaaffa There’s a light
- Jorå, saat’ee säger:
du anar inte
- Jorå, saat’ee säger:
din syn på världen BLIR annorlunda


Jag ska, jag skaaa!:P

Imorrn ska jag till Garphyttan! Tjohej! Och efter imorrn är det lov! Ska bli sååå underbart. Mamma och jag var på JC clubfest idag, förresten. Så jag köpte en ny tröja och massa snusnäsdukar, eller vad de heter. Men jag ska ju inte ha dom att snyta mig i!:P

Jaja, nu har jag inget mer att säga. Faster Agathas testamente är kul, och Filip är underbarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0