Thåström & Winnerbäck!

Sön 5 sep 2004 18:44
Övrigt, 17 läsare totalt


Hej Dagboken. Nu sitter jag på Himnaskolan. Jag skulle vilja beskriva hur jag känner mig just nu, men det är alltför komplicerat.. Jag kan inte förklara, och om jag skulle ta tid på mig och försöka göra det, så skulle ändå ingen förstå, och då är det bara onödigt att göra det här. Gick inte så bra på tävlingen idag heller, jag fick mit första DM-brons. Lotta vann, grattis grattis. Varken Jossa eller jag gjorde ett bra lopp, så det var inte så mycket mer att göra åt saken. Sen jag kom hem har jag städat, roligt..

Igår var det Winnerbäck. Det var så underbart bra. Och det mäktigaste av allt; Joakim Thåström var gästartist. THÅSTRÖM! Pappa blev alldeles hispig när jag sa det. Förra Winnerbäckkonserten var det ju Dregen, och nu Pimme. Verkligen inte illa.. ”Hemmasonen Lars Winnerbäck kan inte misslyckas i Linköping.
Så stort och mäktigt är publikens gensvar.
Lars och resten av Hovet - ”Norpan” Eriksson, Jens Back, Josef Zackrisson, Idde Schultz, Anna Stadling, Staffan Andersson och Johan Persson - vet knappt vart de ska ta vägen under stora delar av spelningen.
I exempelvis ”Hugger i sten” och ”Solen i ögonen” drunknar musiken i en allsång som håller på att förvandla den nyligen invigda hockeyarenan till grus och smuts.
Halvvägs in i konserten kliver kvällens största överraskning - en kråkliknande Joakim Thåström - upp på scenen. ” Utdrag från Aftonbladet idag.

Haha, Ola drack sprit förut. Han fick mammas ’stänkare’, haha, det var så kuuul!

Jaja. Nu ska jag anmäla mig till Skol-SM.

[Filip, jag saknar dig så mycket.. Det är så tomt utan dig..! Hör av dig, snarast!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0