!!SUNNY!!

Step into my office, baby
Wanna give you the job
Say my place at nine?


Ons 17 nov 2004 18:21
Övrigt, 19 läsare totalt


[på morgonen] I’m sitting here, all of myself. Yessbåkks, alla andra är ju i skolan. Jag ska leka med Malin idag, tror jag. Ska ringa henne sen, men först ska jag lämna ett stjärtmärke här (tshhh). Jag vill lyssna på musik, but i dont have any! Jo, det hade jag visst. Lite granna i My Recieved Files. Nicke och Nilla, oh YEAH!

Nu börjar Ola om fem minuter. Han ska jobba till seeex och jag har ledigt. Ha!

Njaaaej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva längre. Jag skriver mer när jag kommer på nått vettigt!
Adiååååås. Attåååås. HAHA!

[på kvällen] Jag var och solade med Freddo och Prat. Som vanligt blev man inte speciellt brun, men jaja. Vi gick och tog oss en glass på McDonalds innan vi gick hem till Mallan och drack glögg och kikade på bilder från S2.. Glögg är inte min favoritdryck, men om man dricker det mycket kanske man lär sig. Det luktar jul om glögg förresten. Sedan tränade sig Fredd på att massera genom att massera mig (hon ska på nån kurs ikväll så att hon blir ÄNNU bättre, höhö!)

Och nu är jag hemma igen. Ska göra mitt samhällsarbete, dooh, men jag måste.

Jag vill åka till Anna igen! Nu på EN gång. Förresten, vart ska man fira nyår?
Bjibbbjibbbjibbbjibb.



PS. Ledigt imorn också. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0