Skolläkaren

Ons 8 dec 2004 16:29
Övrigt, 21 läsare totalt


Knäck är ganska smaskens, faktiskt. Även om den är bränd. Idag hade jag och Stina vår naturkunskapsredovisning. Åh, vad flumm den var. Men folk sa att den var bra, så då var den nog ganska sevärd iallafall.

Var hos skolläkarn idag också. Jag fick ta av mig in på bara mässingen, haha, stå där i bara trosor och bejhå. Eller, jag hade kalsonger idag, för jag har mina svarta braller som jag alltid har så långt ner så om jag skulle ha trosor skulle man nästan se stjärtsträcket, haha. Så jag fick dra en något sluddrig förklaring till varför jag hade kalsonger och insistera på att jag hade trosor under, men jag tror inte de brydde sig så mycket ändå. Han, skolläkarn alltså, kom i vilket fall som helst fram till att mitt ena ben är längre än det andra och sedan att jag hade överansträngning i fötterna (eller vad han gaggade om) och att jag gör bäst i att börja simma. Så nu ska jag börja gå med Annika till simhallen på onsdagar. Och jag som är SÅ kass på att simma! Kommer sjönka som en stejn!

Har snaaaartie handlat alla julklappar iallafall. Eller, tre kvar. Har köpt en. Haha. Men jag vet vad jag ska köpa till dom jag inte köpt nått till. Och det är ju tanken som räknas.

Cissi köpte kallingar till Jaaaames! Höhö!:)

Jag åt massvis med mat idag så jag är inte hungrig. Vad tror ni om att börja träna igen?

Förresten, fick ett sms av lisa imorse om att det var halva priset på glass, jag skrattade hur länge som helst, en kanonstart på dagen! Taaack, Lis!:D

/amand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0