Skol-SM

Mån 27 sep 2004 22:06
Övrigt, 19 läsare totalt


[16:43] Malin satt i foajén och väntade på mig i fredags när skolan var slut. Vi sprang tillsammans till bussen och åkte hem till mig så att jag kunde packa. Sen blev det brått till tåget igen, men vi hann PRECIS med det. Kristin var redan ombord och hade tagit platser åt oss. I Linköping klev även Oscar på, och sedan var vi allihopa på resande fot. Helgens resmål var, till att börja med, Eksjö, för senare transport ner mot Ronneby och skol-SM. Väntade på buss 150 mot eksjö i tranås i en dryg timme, och sen tog bussen förti minuter. Väl framme väntar finaste pojken på oss och följer oss till elevhemmet. Där kikade vi in i alla rum och kollade när Lina och Kristin bakade bullar, tittade på idol och var allmännt i vägen. Kvällen var trevlig och riktigt mysig, fick ju sova hos Filipen min :)

Uppstigning klockan sju, bussen gick klockan åtta. Hipphipp på vägen ner. Kom fram ungefär vid tio eller nått, jag startade 12:42 så det var ju lugnt. Lina en minut efter, - jippie! Inte. Hon var ifatt till fyran, grr! :P Gaah, jag var över två och en halv minut efter Frida på sprint! Det är HUR mycket som helst!

Efter middagen [spaghetti & köttfärssås, vad annars? :P] knallade vi (vi = Jag, Filip, Anna, Erik, Kristin och Emil) iväg till Willys och handlade chips och vatten, och sedan, efter lite myspys, gick vi på pizzeria. Tog ett tag att hitta rätt där, haha! Sedan skulle vi gå på disko, men hade inte rillräckligt med biljetter, men si det fixade farbror amanda!:D Så in kom vi, fast det spelades såå kass musik, så Filip och jag gick hem tidigare än planerat. Men ääähähä vad tråkigt det här blev, orkar inte skriva mer. Men en sak som var så Jäääkla kul var, när Olof och Björn kom in i matsalen. Olof hade världens rispa under ögat.

Jag: Vad har du gjort, Olof!?
Björn: Han har fightats med Gunnar Gren.
Olof: Jag knäckte den jäveln!


Omajgadd, roligare pöjk får man leta efter. Ikväll är det sm-fest på elevhemmet.

[22:03] Internationella Klamydia-dagen idag. Haha, låter ju helt jätteknasigt. De delade ut kondomer i skolan. Shysst.

Ola och jag var ute och sprang förut, det var riktigt härligt faktiskt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. 40 minuter var vi ute. Förresten har jag nästan fyllt i klart mina Alléskolanpapper! Hoppashoppashoppas kommunen har ångrat sig..:/

Imorrn ska jag hem till Stina innan träningen. Göööött. Då slipper jag stressa så mycket.

Hoppas dom har roligt på festen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0