sjukhus..

Ons 29 sep 2004 22:56
Övrigt, 17 läsare totalt


Jag tycker inte om sjukhus. Det luktar läskigt, det luktar sjuk. Rosslande. Det luktar trasigt.. Ja, det luktar sjukhus. När jag kom in på akutmottagningen igår var jag livrädd. Dels för att det luktade som det gjorde, dels för att jag inte visste vad de skulle göra med mig.

Jag trodde jag skulle dö när dom skulle sätta in droppnålen. Fyfaaaaan! Jag ska aldrig mer hamna på sjukhus.

Fick åka hem imorse iallafall. De hittade inget direkt fel. :S Är hyfsat trött nu, somnade klockan sex imorse efter två doser medducin. Bläää vad jag hatar sprutor!:(

”Om alla par var som dig och Filip, skulle det inte finnas några skilsmässor i det här landet”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0