Silence

Mån 8 nov 2004 19:28
Övrigt, 23 läsare totalt


Hellu. There was a time I caught you hiding inside. Jassåru. Det var Jocke Berg som sjöng. Kanske ska berätta lite om Säcka. Öl-orienteringen var jättekul, jag och Julia var ett lag, och det var nästintill kvällens höjdpunkt. Jätteroligt! En annan rolig grej var att hoppa över Olles spyställe tillsammans med Elsa. Jag har stjäärtkramp fortfarande, men roligt var det! Och när Filip och jag gömde oss under bordet när vi hade lekar som alla skulle va med på, det var också skoj. Men annars var det inte så roligt. Jag grät mest. Vet inte riktigt varför.. Fyllefjanteri. Iallafall är allt glömt nu. Tack alla som var såå snälla hela kvällen!

Skola idag igen då. Men det var inte så farligt. Det farligaste var svenskalektionen, för Svenska-Emma är så ful. Annars var det rätt acceptabelt. Imorrn är det ju leeeeedigt! Eller, ”Resursdag”, men dagar man är hemma är lediga dagar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, ska ringa Filip snart jag. Bibbedibabbedibooom.

Jag har gjort klart min prisent till Fijlip!


Haha, oj.


Amanda mår braaa, Amanda är glaad, Amanda är käär, Amanda lever livet, Amanda har världens bästa pojkvän, Amanda har underbara vänner, Amanda hoppas hon kommer in i Hallsberg, mm.

Edvin var här förut, Julias ”boiifriend”. Sådeså. Numera är det:
> Lars hjärta Camilla.
> Amanda hjärta Filip.
> Ola hjärta Tove.
> Julia hjärta Edvin.
> Josefina hjärta Oskar.

Hela familjen Almén svävar på rosa moln!

Filip och jag är kärast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0