Rubrik är överskattat.

Fre 17 sep 2004 20:48
Övrigt, 17 läsare totalt


Åhejåhå! Fick korten från kreta idag, ååh vad jag vill tillbaka till VÄRMEN! Inte klokt.. Idag efter skolan gick jag och Cissi in till staden och tog varsin glass på Bosses. Mums! Sedan gick vi in och tittade lite på skor i Gränden, innan jag följde henne till bussen. Vid busshållsplatsen stötte jag på Elin & Fredrik, och hängde på dem till Åhlens. Mycket trevligt!:) Sedan kom Julia, så gick vi på stan och letade efter present till mamma. Tänkte på en Kenzo-parfym, men den kostade 330:- och det var lite att ta i, tyckte vi.. Så det blev ett halsband från guldfynd.

Ahh nu orkar jag inte skriva mer. Imorrn blire VM! (Träffa Filip!!)
Stina har fått körtelfeber.. Så hon kan inte följa med.. Fy fan vad orättvist!:(

Förresten har jag pax på att sitta brevid Oscar!

Jag vill inte vara med i något som släpper in en sån som mig.. och om någon skulle älska mig och tycka jag var bra, då är han en idiot som inte är nått att ha..”
NEJ! Det där är inte sant. Bara lite låttexter som är rätt genomtänkta, tycker jag. Stefan Sundström, mina damer och herrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0