Risgrynsgrötsgrisgryngrallegralle HA!

Ons 15 sep 2004 18:01
Övrigt, 19 läsare totalt


[tolv fämtisex] Di dong digi dang. Haha! Hejhej. Jag är här och lämnar ett stjärtmärke i snön. Eva, du är bara skööönast! Haha!:D

Ja. Hpmmf. Kanske ska ta och försöka skriva nått seriöst. Kortkort lång. Snart ska vi ha matte, jihu, då ska jag lyssna på Hives och David & the Citizens i min walkman. Walkman, ojoj vilket namn. Men så är det, det är amanda & walkmannen. Det var risgrinsgröt i skolan idag! Jag åt tills jag storknade nästan! Mmmmums! Och så har vi haft dumdyftspanska. Hon är verkligen trög, läraren! Och vår engelskalärare, då.. Kristiiina. Stinas kommentar: ”Hon går ju runt och ser ut som om hennes katt har dött flera gånger om”. Klockren!

Haha, det märks tydligt att jag fått en överdos av mat idag.

Victor undrade vilken som är min favoritlåt igår, för han och Johan ska visst bränna nån skiva. Jag gick hem och funderade på vilken jag skulle ge honom. Haha, kom på hur många favoriter som helst så jag gav honom en lång lista. ”Bästa Allmänt” ”Bästa NU” ”Bästa då” och hur många som helst. Men det går ju inte att bara bestämma sig för EN ju!

Bara matte kvar. Jag överlever!

[sjutton förtifem] I och med att Onsdagen nu också är genomliden, fastställer jag härmed att mer än halva veckan gått. Hurray!

Hörrni, idag har jag vart på bra humör. Ska vi ta och fira det, kanske? Skål!

Jag: ”Pappa..? Jag tror inte jag kan springa novembersprinten, föratte...”
Pappa: ”..Det är fest i Stockholm?”
Jag: ”HUR visste du det!?”
Pappa: ”Ptja, man har väl sina kontakter. Men jag hoppas ni tränar innan ni super skallen av er?”
Haha.. Skumrask!

Vänta, om jag dumdumar på en låt så ska ni gissa vilken jag lyssnar på nu? Hmhmhmmmmhmmmm haha så tog den slut. Jaja, det var The Crash med Still Alive iallafall.

Jag HAR fått en överdos av mat idag!

Kaffeutansockerärsomkärlekutankyssarkärlekuta nkyssarärsomingenkärlekalls!
(Om man inte gillar socker i kaffet då? Innebär det att man inte kan kyssas?:S)

En grej bara innan jag slutar! Jag lyssnar på Winnerbäck nu, ”Tretton trappor opp” från Dans med svåra steg. VET ni vad jag har fått för skiva?? Jo, en singel med SNODDAS! Jävlar i min lilla låda, det är ju bandet där Lars Winnerbäck spelade och sjöng INNAN han blev Lasse, liksom. Innan han blev soloartist och så. Pappas polare Patrik (hihi) håller på att leta fram fler gamla band med Lasse till mig. Toppenfenomenalt! Han extraknäcker ju som skivrecensent för en musiktidning, så han får massa skivor hemskickade till sig för att han ska lyssna pårom. Shysst!


Jag är kär i Filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0