Pierre Biesverre

Tors 7 okt 2004 20:41
Övrigt, 14 läsare totalt


Eller Pjär Besvär. Välj själv!

[18:00] Haaaha, den här dagen har varir rolig som få! Redovisning på engelskan. Gick bra i början för mig, men jag hade ett stycke på slutet som jag verkligen inte fattade ett SMACK av. Och just när jag satt och läste det kom engelskaläraren och lyssnade. Det gjorde mig ju inte säkrare på vad det var jag läste, nejnej, jag började staka och läsa fel. Jihu. Min vanliga tur, javisst.

-Vad för musikstilar har vi fått från USA, då?
-R n' B!
-Tyvärr, honom har jag inte hört talas om. Nån annan?

 
Än en gång förklarade Cissi (smått ironiskt, såklart) att hon inte ”attraheras” av Karl, som hon uttrycker det. Sedan jämförde Karl och jag ärr. Vi har startat en ny tävling; Den som har coolast sår och ärr vinner. Så nu ska jag börja samla sår! (Fotnot: det måste vara idrottsskador) Sedan satt vi och läste ”Spanskafraser som kan vara användbara i klassrummet”.

Vi stod i matkön i en evighet kändes det som. Och så när vi kommer fram så är pannkakorna slut! Vi fick äta potatisbullar och makaroner. Och jag som hade sparat mig till pannkakorna! Åuusch vad sur jag blev. Förresten fick jag VG på engelskaprovet! Jag är nog HUR nöjd som helst! Ojoj, vad mina dagböcker börjar bli tråkiga och ointressanta och särskrivna. ”Jag måste bort.” Nej, inte bort, men jag borde försöka börja skriva lite mer intressant och lite mer sammanhängande, kanske. Chihuaha! Haha, varför lyssnar jag på Chihuaha? Omajgaaadd. Nu har jag bytt. The Crash - Star. ”Jag flätade ett nät av kärlekens ord, ett nät ämnat för dig” vad fint det var! Jag läste det på lajv, eller vad det heter. Oh, igårkväll satt jag och plinkade lite gitarr! Visserligen var den väldigt ostämd, men det gjorde inte så mycket.

[20:37] Nu har mamma och jag varit på Kicks Club-kväll. Haha, det var trevligt. Men jag köpte ingen ny parfym. För den jag ville ha fanns bara i fetingflaska, och jag vill bara ha en liten. Men jag köpte mig en rouge, en maskara och puder, och så fick man massa gratisgrejer. Bjöd på kex och godis och läsk gjorde dom också, det var riktigt trevligt! Och så när mamma och jag skulle gå till bussen (pappa & julia kom för att hämta oss) så får jag syn på ingen mindre än ARVID inne på McDonalds! Så då fick jag mig en liten pratstund med honom också, det var trevligt..

-->> Imorrn blir jag 16!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0