Oohh shitt.. [uppdaterad]

Fre 19 nov 2004 15:01
Övrigt, 18 läsare totalt


[09:23] Halva jävla munnen är bedövad! Tuggar mig i tungan var och varannan minut. Drägglar ibland också. Haha. Åh fyfan, yoggi yalla - pepparkaka/lingon. Nu blev jag äcklad! Det lät faktiskt inget gott..!

Haha, jag kan ju knappt prata! Synd att inte Filip kommer förrän bedövningen släppt, det skulle va skoj att testa hur det känns att pussas med bedövning! Hihi:)

Jag borde nog åka till skolan nu, egentligen. Om jag vill hinner jag till svenskan som börjar tio. Jag hade snabbat mig på om det vart något annat ämne, men skynda sig till svenskan; No Way. Jag åker in till lunchen istället. Har spanskaprov efter den. Jag och Jason ska se vem som får sämst på provet. Han har nämligen också prov idag, där nere i Götebörg!

AAH jag BET mig och blöder och jag känner inget!! Blod, blod, blod ÖVERALLT! Hahaha, vilken skum känsla! Eller, det är ju ingen känsla, men ni fattar! Jaooowl!

[14:32] Jag tror att bedövningen försvann nån gång under provet. Vad jag minns var den där när jag gick in i salen, men borta när jag kom ut. Jag lyckades äta med munnen bedövad!:) Det var riktigt spännande, att försöka undvika att bita sig i läppen hela tiden! Iih. Provet gick åt hilviti! Så jag är nog sämre än Jens, skulle jag kunna tro. Gött med en helg till! När jag vaknade imorse trodde jag det var måndag! Men icke sa nicke, det var ju FREDAG! Weeii.

I onsdags, när jag slutat skolan för dagen, tog jag god tid på mig vid skåpet. Tänkte att jag inte orkade springa till bussen utan att jag skulle ta den senare istället. Så jag vandrade i stillsam ro nerför slänten utanför skolan, förbi matsalen mot cykelparkeringen. Och då fick jag syn på den. Bussen! Den stog vid busshållplatsen. Springa eller inte springa? tänkte jag. SPRINGA! Så jag gjorde’t. Runrunrun! Neeer för backen mot första övergångsstället, över till andra övergångsstället, sedan rusa allt vad benen bar ner mot busshållplatsen 50 meter längre ner. Såå när jag kom fram så stog Anneli, Karin och Sandra där och garvade åt mig. ”Vi sprang också. Den är trasig” Faaaaaaaaan!

Jo men visst. Haha, nu har jag skvallrat lite med lillasyster om våra gemensamma vänner. Tihi!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hoppas det släpper snart

2008-11-27 @ 11:52:52
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0