Onsdag idag. Torsdag imorgon.

Ons 10 nov 2004 21:28
Övrigt, 20 läsare totalt


Nu tittar jag på bilder från Säcka.. Dom är ganska roliga, faktiskt. Filip är så underbart fin!:) Ojää, jag var på utvecklingssamtal idag, mm, aa, det var jag. Jag trodde att jag skulle få höra massa skit, att jag typ tjafsar och pratar och inte kommer till alla lektioner. Men det var ingen som nämnt ett smack om mig mer än dramalärarinnan som sagt att jag var talangfull. Tack, jag hatar drama, men det är alltid skoj att höra! :D

Ola tyckte inte att vi såg ut att ha skoj på bilderna. Haha, nja, kanske inte. Men jag vill festa igen!:) Nu på momangen! Jag menar, det kan ju inte bli värre!;p

Jag har pluggat! Jag har pluggat! Jag har P-L-U-G-G-A-T! Weheeys!:) Fast inte tillräckligt.. Men Filip hjälpte mig lite med historian.. Haha.. Vi har historiatest imorrn, gaaash, men jag oorkar inte riktigt bry mej. Jag hatar ändå historia. Numera, iallafall. Ola, lärar’n, är inget bra. Fast nu ska jag sluta hata ämnen. Jag har redan hatat två i detta hära inlägg.

Anna fick mitt brev!:) Trots att jag satt på för lite porto och inte skrivit speciellt fullständig adress!;
Anna Ordqvist
Hannäs
Kil (Värmland)

Haha, men hon fick det! Och hon blev glaaad!:D Jippijippijippi vad glad jag är att jag har vänner som tycker om mig! Pusselipuss på er allesammans, och PUSS på Fejlipp!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0