Och vi betalar, dricker upp.

Sön 28 nov 2004 21:08
Övrigt, 24 läsare totalt



Sumsumsum, vi hade klubbfest i lördags, 70-årsjubileum. Me, Mallan, Linnea, Freddo, Linnea och Emmsi var servitriser. Gaaah vad ickekul det var! Typ råjobbigt. Bäh, städa och diska och servera alla gamlingar där. Skoj, eller inte. Robban gjorde två magnifika framträdanden, det var iofs SÅ skoj, och Inger som satt och verkligen inte kunde hålla sig från asgarv medans en gubbe drog sin livshistoria (som svar på frågan varför han blev medlem i LOK), DET var också dunderbulle. Men annars.. Gurkburk!

Baraaum, Filip, kom hit och håll om mig!:(

Hihi, vetniva? Jag var ute och åkte schidor igår. Det var nästan underhållande, precis när jag fått på mig skidorna skulle jag åka förbi Julia och Josefina (precis vid lekplatsen utanför huset) så jag skrek ”UUUR vägen, ni kan ju ändå inte stå på skidorna!!” och hann knappt avsluta meningen innan jag föll handlöst in i nyponbuskarna. Hihi, alla fick sig ett gott skratt och jag kommer nog alltid få höra det där!:p Men jag veeet, jag är käss på att åka schiidor. Och vetnientillgrej? Jag var ute och snöpulsade idag! Det var typ HUR jobbigt som helst! Var så hääär nära att spy, attans att jag inte gjorde’t.

bJÄBB

nu lyckades jag med nått så jag klickade bort dagboken, fick damp och sedan kom den tillbaka igen som tur va. Ïngen naturkunskap imorrn bitti, gööötte!:D

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiilip!:(


Nästa helg ska jag till Daaaahlgrens!:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0