Och nu är jag hemma igen!

Tors 26 aug 2004 20:12
Övrigt, 17 läsare totalt


Nu är Amanda hemma igen! Hej hej Linghem! Hoppas att allt varit toppen här när jag har varit borta!;)

Jag har haft det bra iallafall. Varmt. Vi har i stort sett bara solat, badat shoppat och sovit. Ätit lite, också. Vi hamnade på världens kanonhotell, fyrstjärnigt och alltihopa! 50 meter till stranden och bussar till Chania precis utanför. Det var lägenhetshotell, så vi hade kök och hela faderuttan. Jättetrevliga grannar, också. Vi fick åka med dom i deras hyrda bil till Elofonissos eller vad den hette, den där stranden. Jovisst, det har varit toppen. Jag kan inte säga annat!
Men jag har saknat mina vänner och min Filip och allt annat här hemma något enormt, så nu är jag mest glad att vara hemma!

Imorn äre skola igen. Haha, tjoheeej! Eller inte. Men imorn kommer Filip, och det känns såhäääär bra! [Citat taget av Anders Tarandi, från filmen ’Anders goes bushing’, filmad av Olle Karlsson, 6:e etappen på 5-dagars iår.]

Ännu en gång, skönt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0