Numera junior, så det så!;P

Lör 20 nov 2004 23:36
Övrigt, 20 läsare totalt


Då var man inte ungdom längre. Numera kallar jag mig JUNIOR. Hett!

Filip ska ha stryk!;P Han har mylat mig twice och kastat maassa snöbollar,fast jag är helt totalt oskyldig till det! Förresten hyrde vi film förut, ”The butterfly effect”. Filip hade sett den maassa gånger tidigare, men så visade det sig att det var ett annat slut på filmen han sett. Det var lite roligt.

Ute och tränade förut. Pappa, jag, Julia och Filip. Julia och jag sackade efter efter typ havla banan, så far drog med sig Filipe och sprang iväg. När Julia och jag kom hem hade inte de kommit än. Det dröjde en halvtimma tills de dök upp! Pappa hade såklart dragit med Filip på värsta rundan. Stackars grabb!:P

Hahaaa, ni skulle sett vad Jocke fick på avslutningsgrejen! En sån där leksaksmick, och så satte Anders på musik som ”fanfar”; Oooh, you tuch my tralala! Haaaa!:D


Jaaja. Dags att leta reda på Filipen. Jag tror han fastnade vid teven. (Ola och jag rullade oss i snön i går natt! Det var riktigt skoj:) Repris ikväll!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0