Nu lider vi inte av godisbrist iallafall!:)

Ons 22 sep 2004 21:29
Övrigt, 14 läsare totalt


Jag har gjort ett lotteri av mina drömmar
och kommit fram till att jag blott finns till för dig
ge mig en vink och du får mina drömmar
ta en lott och du får hela mig!


Godis för tusen spänn. Vi handlade godis för tusen spänn. Haha, gottgottigottgott!
Jag har köpt nya byxor idag! Fast det vet jag inte om än, för jag ska få dom i födelsedagspresent. Ett skärp har jag köpt också, som jag inte heller vet något om egentligen. ”Råkade” paja min telefon, så nu är den på inlämning och jag har en lånetelefon. (Jag fick en såndär som jag alltid får och som jag har så länge jag kan för den är bättre än min vanliga)

Vi köpte oss en sånadära digitalbox också, eller vad det heter. Så nu kan vi titta på ALLA kanalerna i två veckor. Det är ju nått att ha. Eller inte. Men dom andra tycks tycka det, iallafall.

Ååh, så ska Filip på ”idrottsgymnasieträff” just den dagen då jag har studiedag och skulle komma på besök! Bläää! :(

”Skriver man trehundrafemtio får man ALLTID rätt!” citerat vår mattelärare.

Tölp = knölaktig person. Stina slog upp ordet på svenskan. Skum förklaring:P Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. JAG ÄLSKAR FILIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0