Nu åker jag till Kreta!

[07:53] Nu har jag packat klart (tror jag?) och ska snart ta tåget in till skolan igen. Idag är det dags för mentorsdag. Petter skulle baka bullar till hela klassen, haha. 80 stycken. Men han anmälde sig själv, så visst för mig!



[16:21] Klockan fem kommer farfar och hämtar! Tjohej vad kul det ska bli!:) Men först ska jag berätta lite om dagen! Vi hade ”mentorsdag” idag. 7-kamp against 2D, 2H och 3D. Vi kom näst sist, haha, men vi slog faddrarna iallafall!;) Och 1D vann dragkampen! Och det bevisar väl vilka som är järngänget? Viiii såklart! Kul var det, iallafall. Petter hade bakat sockerkaka. Var det någon som åt? Haha, nej, knappast. Han hade blandat i karamellfärg och så var sockerkakan helt mosig.. Blää!:P Det roligaste var när Alex skulle jämföra mitt och hans hål i örat. ”Om man känner här.. Känn vad lite brosk du har! I jämförelse med mig..” Det roliga var att när han sa ”brosk” lät det precis som om han sa ”bröst”! Alla bara glodde på honom, tills Linnea vågade fråga; ”Sa du.. bröst..?” Haha, det var så kul! Jag kommer sakna klassen nu i veckan, för vi har så roligt!:) Nån som jag kommer sakna ännu mer, ja, mest av alla, är min pojke.. Filip.. Du ska veta att jag älskar dig! Vi ses ju på fredag också!;)

Utomlands. Grekland. Imorrn kväll sitter jag kanske på en balkong och tittar ut över havet. Hoppas vi får bra väder! Men ni får ha det så bra, ni som blir kvar här hemma! Vi hörs om en vecka! Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0