Nån som vill köpa biljetter till Lasse?

Tors 14 okt 2004 21:04
Övrigt, 23 läsare totalt


Det var någonting jag skulle skriva.. Om jag bara kunde påminna mig om vad.
Lockarna uppenbarade sig när jag tvättade håret. Det blev faktiskt ganska bra när det var lockigt också. Men jag vill inte se ut så här! Ge mig mitt gamla hår tillbaka, NÅN!!

”HAHA! Jo, det var väl snyggt.. Men jag skulle aldrig låta dem klippa mig sådär!” (Med stark betoning på ”aldrig”)
”Hmm.. Det är ju iallafall snyggt framifrån?”


Amagadd. IG på samhällskunskapen.. Men attsingen serru, politik är inget för mig! Jag hade faktiskt VG på spanskaprovet och det är jag såhäääär nöjd med!

Wannadies är faktiskt bra. Jag ska börja göra som Jakob, gå till bibblan och låna skivor, ta hem dom, bränna dom, lämna tillbaka och sedan låna nya. Det är ju verkligen toppen, ju! Förresten ska jag sälja Winnerbäckbiljetterna, tror jag.. Elsa kanske ska handla dom. Och om hon inte vill ha dom får gärna nån annan köpa dom. Nån som vill? 295:- per ticket. 24:e oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0