Mikaelskolan i Örebro har finbesök!

Fre 10 sep 2004 21:23
Övrigt, 11 läsare totalt


Tjenahopp allihopa! Nu sitter jag här, på Mikaelsskolan i Örebro, och skriver. Jag och Jossa fann oss en datamaskin som fungerade, och TILLOCHMED hade internet. Hett! Så jag tänkte plita ner några rader. Kom hit vid sju, och gick direkt till invigningen. Öronbedövande oväsen och tråkiga personer som pratade, men trevligt var det, för man träffade ju massa folk som man inte träffat på länge! Anna, Sara, Lina och allesammans. FILIP också!:) Så honom har jag umgåtts med hela kvällen, enda tills alldeles nyligen då han var tvungen att fara hem. Jaja, nu är det snart sovdags för mig och josselijossa, vi ska upp kvart i åtta imorn! Håll tummarna för mig imorrn hörrni, jag startar vid 12:02! Vi ses och hörs!
Herråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0